Det ska bli ett sant nöje att döda dig !

Japp , nu har jag läst ut Ego girl av Carolia Gynning och som jag nänmt var det en mycket lösvörd bok , så nu tänkte jag att jag skulle ta med mig Magdalena Graf's bok Det ska bli ett sant nöje att döda dig till sälen .. Hoppas den är lika bra , någon som läst den kanske ?
Ja som sagt åker jag till sälen i morgon , får se kanske kommer hem redan på månda om det inte finns någon snö , annars blir det nog inte förrän torsda jag kommer hem igen .. Och tyvärr har jag ingen tillgång till dator så det blir nog dåligt med uppdatering här !
Ska höra med syster om hon vill göra en ny design till mig när jag är borta kanske ? Snälla ?

Nej nu ska jag åka till uddeholm ..

Ta hand om er och gott nytt år / Madde ..

Kommentarer
Postat av: josse

varen lösvörd? :D klart ja gör en ny design åt dig stumpi! ;D

2007-12-28 @ 20:24:35
URL: http://josefLiin.blogg.se
Postat av: Malin

Gott nytt åt vännen!

2008-01-01 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0