Om någon hittar ..

Min ork på vägen någonstans kan ni väl plocka upp den och lämna tillbaka den ! För jag har nämligen totalt tappat orken och vet inte alls vart den har tagit vägen , känns inte som om jag orkar något , men snart är det jullov !
Men i morgon ska vi iaf gå och äta tillsammans vi som går PD =) Det gillar jag , tycker faktiskt bra om min klass ! 
Hmm , alla julklappa är typ klara .. Haha , eller Martina har ju önskat Chad Michael Murry , de kanske blir lite svårt , men jag lovar att jag ska försöka och göra mitt bästa ;)
Tyvärr orkar jag inte mer nu , har nog inget av intresse heller =)

Ta hand om er / Madde ..



image9

Kommentarer
Postat av: M

Haha, nja hittade mig ett armband idag som ja köpte så mamma får ge mig :D haha, nej fast ska inte önska mig den, laddar ist ^^. Mycket bättre :D Haha, hur går det själv?

2007-12-18 @ 20:49:26
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0