Prioriteringar ?

En riktigt vän för mig är den som alltid bryr sig , även om det inte har hänt något så frågar den om allt är bra ! Den som alltid finns där dag som natt , den som man inte behöver säga något till , den förstår ändå .. Om den inte har något att säga så lyssnar den iaf , en riktigt vän för mig är någon man vågar vara sitt rätt jag inför , man vågar både skratta och gråta , vara arg eller glad ! En riktig vän för mig är någon som känner till alla mina sidor men tycker om mig ändå ! Jag vet att jag har såna vänner och är glad för varje dag jag får tillsammans med dem , man vet aldrig när man förlorar en .. Jag hoppas jag är en sån vän som jag vill att andra ska vara för mig !
Jag vill egentligen säga att alla mina vänner , JAG ÄLSKAR ER <3

Sköt om er / Madde ..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Var så lite så :) Bra skrivet i detta inlägg förresten

2007-12-08 @ 18:18:15
Postat av: Malin

Bra skrivet :)

2007-12-09 @ 21:13:42
Postat av: M

Ja, visst är det..

2007-12-09 @ 23:05:15
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Madelene

Bra skrivet :).
Tycker om dig vännen

2007-12-11 @ 17:36:40
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0