Usch och fy ...

På mig , va dålig jag är på att uppdatera här .. Det får bli ändring på det när jag tar mig i kragen och skaffar mig lite ork , men det blir nog inte än på ett tag ..
Hur mår ni i julstöket då ? Allt bra får jag hoppas .. nu är det bara två skoldagar kvar också torsdan , men då blir det inget jobbigt .. Sen går jag på mitt efterlängtade jullov ! Känns som det kommer mycket behövligt just nu !
Så har ni alla julklappar klara ? Själv tror jag det är pappa och något mer till älskade kvar , sen är jag klar ! i tid , för en gångs skull =) Ska bli kul och se vad jag får i julklapp i år , för jag har inte önskat mig något ! Eller jo , ett par termobyxor =) Kul va ? 

Nej nu ska älskade ha datorn så jag får väl vara snäll och flytta på mig , ta hand om varandra i julyran =)

// Madde ... 

Kommentarer
Postat av: M

Haha, ja verkligen. Ja har önskat mig en parfym ja, sen kom ja inte på nåt mer.. Eller ska ju ha en mobil, men vet inte vad ja vill ha, så då är de ju inte lätt..

2007-12-17 @ 22:03:02
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: M

Haha skulle inte sitta helt fel, eller jo för han är jättegammal. Men snygg ;D Chaddie skulle sitta bra han också, du fixar va ;)

2007-12-17 @ 22:14:07
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: josse

de va väldigt många minusgrader! Vad vill du ha i julklapp? Dig är enda ja inte vet alls vad du ska få.

2007-12-18 @ 18:28:26
URL: http://josefLiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0