Alone ..

Mmm , nu sitter jag här själv i Fridas lägenhet och tycker lite synd om mig själv eftersom jag inte tycker så mycket om att vara själv .. Men det är väl bara att vänja sig ..
Mamma , pappa , syster och mormor har nyss åkt hem .. Och jag måste ha världens bästa föräldrar jag =) Alltså så mycket mat som mamma köpt till mig , ja ni jag kan nog mata hela huset iaf =)
Pratade med Linda förut , vi gjorde upp att vi skulle mötas vid halv tio i morgon så jag måste nog sova snart =) men jag tror inte att jag kommer att orka det , är nog alldeles för nervös för det =)
Hmm , har lite beslutsångest inför helgen .. Om jag ska åka hem eller inte , jag får se hur jag känner på freda =)
Nu ska jag iaf kika lite på tv , sen blir det nog natti natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0