First day =)

Första dagen på universitetet är gjord , och det har vairt jättebra ! Verkade vara jätteroliga kurser som vi skulle läsa .. Men det blir nog lite jobbigt , men det får man ta =)
Iaf när jag gick campusvandringen så ringde de ifrån Karlstad och sa att jag hade tagit mig in på deras socionomutbildning .. Men nu har jag ju redan lägenhet och allt här är fixat .. Så jag tackade nej ! För allt verkade jättebra här i Örebro så jag stannar här ..
Jag och Linda har även varit på första nollningsaktiviteten , vi gjorde lite lekar och så .. Men vi drack inget eftersom vi ska hem i morgon .. Och jag får åka bil med Linda =) Jag slipper bussen !
Nej , nu ska jag ta mig något att äta ! Just det jag måste ju säga att jag var duktig och lagade pannbiff och köttbullar förut =)


Kommentarer
Postat av: M

haha, Oops, flera kommentarer på det du. Menar från ^^, Har du det bra? Äre nö röj? ^^,

2008-08-28 @ 14:14:33
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0