Hemma igen !

Japp , det blev en snabbvisit i Örebro .. Eftersom Linda skulle åka hem den här helgen och Frida inte var där och jag inte hade något att läsa eftersom kursen inte började än så beslutade jag mig för att åka med Linda hem ! Tack för skjutsen ! Så nu sitter jag hemma och har nyss skrivit ut tre miljarder papper känns det som , sånt som behövs på måndag när jag börjar =) Jag har faktiskt varit helseriös och skaffat mig en pärm och allt så jag vet vart jag har allt !
Och nu är det meningen att jag ska lägga mig och läsa alla de där och det tänker jag faktiskt göra också =)
Jaja , bäst att sätta igång ! Synd bara att jag har världens tandvärk ! (tyck extra synd om mig)

Kommentarer
Postat av: Sofia L

tack maddus <3

2008-08-28 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0