Inte länge kvar nu ..

Nej , snart tar jag med mig mina saker och åker till Örebro .. Åker i morgon vid fyra , när mamma och pappa slutat jobbet .. För självklart följer dom med mig ner =)
Skrev med Linda förut också , känns faktiskt lite lugnande att vi kommer att gå samma utbildning i samma stad =) Så jag inte är helt själv .. Hon skulle också åka ner i morgon så skulle vi mötas innan vi gör "första" dagen på onsdag .. Blir ju inte första dagen på riktigt ! För vi har inte första lektionen förrän på måndag =)
Jag har faktiskt varit duktig och skaffat alla böckerna utom en nu , för den fanns inte .. Får gå in på akademibokhandeln när jag kommer till örebro :)
Nej , nu ska jag nog sova snart .. Ska upp och skjutsa lillasyster till skolan i morgon .. Så snäll är faktiskt jag ;)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Du är sjuk som ska gå upp och skjutsa syster din till skolan. Skulle jag ALDRIG göra. Förresten, du kommer äga i örebro :) Och jag, jag kommer att hälsa på. Var så säker :) Och du, du kommer hälsa på mig, va så säker :)

2008-08-25 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0