Kärlek ?

Vad konstigt allt är egentligen om man funderar på det .. Hur man kan börja tycka om en person som man kanske inte alls kände innan så mycket , medans man fullkomligt hatar andra man träffar .. Och det är nog sant som många säger , att första intrycket är viktigt .. Men då kan man börja fundera på vilket intryck gör jag på folk ? Med mig beror det nog på helt vilket situation du möter mig i ! Jag kan nog vara ganska olika beroende på vilken situation jag är i !
Och jag då , som försöker att alltid se det bästa i folk innan de bevisat motsattsen (ganska dumt ibland) jag kan erkänna att jag ibland har ganska lätt att börja tycka bra om folk .. Men ibland kan jag komma på mig med att fundera över om jag tycker så för att jag känner mig ensam eller för att jag verkligen tycker om pojken i fråga !
Ja ni gott folk , det får nog bli lungt på kärleksfronten ett tag, så mycket funderingar som jag har =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0