Många tankar ..

Mmm , just nu är det många tankar som snurrar i mitt huvud .. Många av dem går åt till saknad , för jag saknar dig verkligen morfar ! Men det finns flera jag saknar , någon som inte bor nära och några som bor nära men jag saknar dem ändå !
Den jag tror att jag kommer sakna mest av alla när jag flyttar är nog min lillasyster ! För även om jag inte tänker på det så är hon ju alltid nära mig .. Antingen hemma eller så hörs vi av om någon av oss är borta !
Just nu tittar jag på tv, det är ett program om att de har tagit fel på två flickor , den ena hade dött och den andra låg på sjukhuset .. Efter ett tag förstår de att den familjen som trodde att deras dotter låg svårt sjuk på sjukhuset egentligen var död och den familjen som hade haft begravning för sin dotter fick reda på att deras dotter levde ! Gud va hemskt det skulle vara ! Det skulle nog vara värre och tro att ens dotter lever och sen får reda på att hon är död .. Usch va hemskt , man fattar inte att såna saker kan få hända ..
Nej , nu ska jag göra något nyttigt !

Kommentarer
Postat av: ida (pidaa)

Tack Madde! (: Hur är det med dig?

2008-08-21 @ 15:29:29
URL: http://pidaa.blogg.se/
Postat av: ida (pidaa)

det är bara bra med mig. (:

Ha det bra!

2008-08-21 @ 17:31:48
URL: http://pidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0