Massa jobb !

Eller inte , vi är fyra stycken och det finns typ inget att göra .. Men sånt är livet , det är smällar man får ta .. Nu är det iaf typ bara en timme kvar tills jag får gå hem =)
Började söka studentrum i dag istället för lägenheter , eftersom jag inte stått i kö så länge har jag inte så mycket poäng .. Så efter att ha pratat lite med pappi så kom vi fram till att det går ju att lösa bra om man har ett studentrum också =) Hoppas jag kan få ett sånt då ! Men men , det ska väl inte gå det heller ! Usch va arg jag blir !
Nej nu får jag väl gå ut och hjälpa dom andra .. Fast jag tror inte att de göra så mycket de heller ! ;)
Ha en fortsatt bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0