Nervös =)

Hmm , jag vet inte hur jag känner mig i dag , för alltid när jag blir nervös så mår jag dåligt som bara den !
Var iaf snäll och gick upp och skjutsade syster till skolan i morse , världens bästa storasyster om jag får säga det själv ;)
Men jag blev att så trött när jag kom hem för jag orkade inte somna i natt utan låg och kollade lite i böckerna vi ska ha i skolan , en del verkade ju rätt kuliga , så jag gick och la mig tillbaka .. Och nu har jag ångest för allt jag borde ha gjort när jag sov .. Har iaf varit duktig och ringt Örebro och plockat ur diskmaskinen så nu har jag bara typ en hel sida kvar att göra .. Och klockan fyra går bilen .. Hur ska jag hinna allt ?
Jaja , om jag ska hinna något så bör jag ju inte ligga kvar här länge till iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0