Vuxenlivet ..

Usch va hemskt det känns att behöva bli vuxen .. Jag fick lön i dag och nästan hela är borta redan .. För jag har betalat första hyran och jag har ju dessutom köpt mig en dator och alla tillbehör man behöver =) Så lite roligt var det väl ändå !
Jag har inte varit inne på ett tag för jag har varit hos min älskade mormor och hälsat på ! Det är en kvinna jag beundrar något så hemskt mycket .. Att hon orkar det är något jag inte fattar ! Är jag bara det minsta lik henne så är jag stolt !
Helgen som kommer väntar både roligheter och tråkigheter ..
Det tråkiga är ju att jag måste gå på begravning , vill inte fatta det men hoppas det går så bra som det kan gå ..
Det som är roligt är ju att det är eldfesten =) Och på fredag bjuds det även på kräftskiva med jobbet .. om jag orkar och känner för det !
Nej , nu ska jag hitta på med något nyttigt !

Kommentarer
Postat av: Jossi

Hör av dig om hur allt gått på fredag. Kommer säkert vara en mycket hemsk dag emn samtidigt kommer du förhoppningvis finna ett lugn av att du sagt hejdå och att han har det bra där han är. Förstår om du inte pallar med kräftskivan. Om du inte kommer går inte jag heller :)

2008-08-20 @ 23:00:33
URL: http://josefinestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0