Yesterday and today !

Begravnignen var det värsta jag har varit med om .. Men syster hade skrivit ett sånt fint brev om morfar =) Allt var så fint men det var det jobbigaste som jag någonsin upplevt !
Sen blev det kräftskiva med de jag sommarjobbat med och jag hade superkul .. Bra sällskap =)
Senare gick vi till parken .. Det var roligt ett tag, men sen vet jag inte vad jag ska säga så det är bättre jag är tyst !
Sov iaf hos Schnottis , tack för sovplatsen =)
I dag har det inte hänt så mycket än .. Ska väl snart duscha och göra mig i ordning .. Men jag vet inte vart jag ska än .. Jag tycker att Jolin kan följa med jag =)
Nej , nu ska jag hitta på med något annat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0