Andra advent ..

Ja ni , nu är det redan andra advent ..
Gjorde faktiskt nästan klart uppgiften igår ..
Har en fråga kvar som jag inte fattar ett enda dugg av , får fråga dem andra i skolan i morgon =)
Just nu är det Wallander på tv:n och jag har tänt ljus och ligger i soffan och myser ..
Ser att Frida har kommit hem till Örebro tillbaka också ..
Usch hon har varit hemma och sett snö !
Jag vill också ..
Här finns det inte en enda flinga !
I dag har jag varit ner till stan och fixat de sista klapparna =)
Usch , det är inte roligt att vara fattig student inte ..
Nää , nu ska jag fortsätta se på filmen =)

Kommentarer
Postat av: Frida

japp nu är jag hemma!! haha låg också i soffan med tända ljus och såg på Wallander!! Vi är att riktiga softisar vi =) haha...men på Tisdag blire träning!! hänger du mä?? puss puss

2008-12-07 @ 23:17:17
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0