Inte lätt när det är svårt ..

Var tvungen och ringa och beklaga mig för min mamma förut , eller min mam som jag skulle sagt i skolan och
alla skulle ha trott att jag sa min MAN ..
Vet inte hur många gånger det har blivit så nu ..
Eller som Cissi tycker är super kul när jag ska säga hon då och det blir ho ra ..
Det kan hon skratta åt hur länge som helst =P
Har iaf fått ner en liten del av en fråga .. Har iaf börjat =P
Jag längtar hem just nu ! Så därför ringde jag min mamma som sagt ..
Var tvungen att beklaga mig över mitt berg med disk , mina läxor och mitt onda finger =P
Ibland är det bara för synd om mig , tycker jag själv ;)
Nej , nu blir det du är vad du äter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0