Inte slappis dag !

Antingen har jag fullt upp hela dagarna eller så är jag bara slapp , jag har inget mittemellan ..
I dag har det iaf varit full fart hela dagen ..
Har som sagt tvättat och handlat ..
Har även lagat mat och diskat mitt berg med disk
( fattar inte hur jag bär mig åt , är disk som om det bor 10 pers här ) ..
Har även gjort en hel del skolarbeten ..
Skulle väl ha tränat också med men till det har inte tiden räck till ..
Nu ska jag fortsätta kolla på Cityakuten !
Sov gott , GOD NATT !

Kommentarer
Postat av: ida (pidaa)

okej :) bra att du har gjort första terminen då kan jag fråga dig om hjälp om vi läser lika :P

2008-12-09 @ 13:27:29
URL: http://pidaa.blogg.se/
Postat av: ida (pidaa)

Mm, nej inte än eller jag har en som jag måste bestämma mig om innan den 17e. Men jag ska vänta lite för det kommer ut fler, typ varje måndag.Så jag ska vänta tills på måndag och bestämmer jag då. (:

2008-12-10 @ 14:59:04
URL: http://pidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0