Mat ..

Ja den eviga fråga är ju alltid vad ska jag laga för mat i dag ?
I dag blev det något eget recept som faktiskt blev gott ..
Jag stekte kyckling och bacon för sig först ..
Sen gjorde jag en gräddsås och sen la jag bara ner kycklingen och baconen tillbaka i såsen så det fick koka ett tag ..
Till det hade jag ris men man kan ju ha pasta också om man gillar det bättre =P

Inte så jättenyttigt kanske ..
Men men , jag och Frida ska ju snart och träna så =P
Får väl bränna bort kalorierna från gräddsåsen då ;) Haha
Nej , nu väntar ett helt berg med disk på mig !
Jag längtar tills den dagen då jag har DISKMASKIN ..
Det måste ju vara gåvan från Gud iaf !
Nej , som sagt disken väntar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0