Slappisdag !

Mmm , det har det varit än så länge iaf ..
Ligger fortfarande i sängen och lyssnar på MTV och kollar bloggar ..
Kanske ska ta mig upp och dra mig själv ner till duschen ..
Men usch det lät att jobbigt det ;)

Tror Martina skulle höra av sig sen , hoppas det iaf =)
Men först ska jag och handla både det ena och det andra med mamma ..
Kom ju på så smart igår kväll att jag måste nog ha ett par strumpbyxor på mig under klänningen i morgon =P
Ja som alla nog vet är det ju nyår i morgon !
Och jag ska fira det på bästa möjliga sätt nämligen tillsammans med alla mina älskade vänner !
Hoppas alla är med iaf !
Och jag hoppas detta året blir bättre än förra annars vet jag väl inte vad jag ska ta mig till ..
Nej usch, det måste bli bättre !
Jaja , nu ska jag sluta tjata om sånt som ni egentligen inte bryr er om ;)
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0