Söndag kväll =)

Nu sitter jag här för mig sjävl och äter morötter !
Vad deprimerande det lät ,
men är det någon mer än jag som tycker att morötter är supergott ?
Kanske bara jag som är konstig =P
Nu ikväll har jag pratat med flera av mina efterlängtade kompisar !
Usch vad jag saknar er , ni vet det va ?

Ja , söndagen har gått fort iaf !
Har tvättat, diskat och städat ..
Ja allt sånt där som är superkul vet ni ;)
Men men , tyvärr såna saker som vuxenlivet för med sig ..
Längtar tills onsdag när jag får komma hem och vara som en skitunge igen =P
Förresten betalade jag räkningar föut så just nu skriker mitt konto: RÖR MIG INTE MER !
Men men , förresten när jag och Frida skulle vara hurtiga och gå och träna förut ,
tror ni inte att de hade ställt in passet då .. Joho , jättekul ..
Men vi gick in i gymmet och körde ett litet tag iaf =)
Nej , nu ska jag sluta tjata .. Wallander har börjat =)

Kommentarer
Postat av: josse

joo, morötter är gott. Fast du är konstig också. :)

2008-12-14 @ 21:30:58
URL: http://josefliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0