Söta Sofie ..

Eftersom Sofie tror att jag har för lite att göra i mitt liv så utmanade hon mig ;)

Berätta 12 intressanta sanningar om dig själv i slutet ska du utmana 6 men om du inte antar utmaningen kommer du ha otur resten av året:

1. Jag saknar ganska mycket i mitt liv ..
2.  .... Men ändå har jag det mest man kan önska sig ..
3. Jag älskar och saknar alla mina underbara vänner !
4. Jag ångrar inte alls att jag började läsa direkt efter gymnasiet ..
5. Jag tränar alldeles för lite ..
6. ... och äter alldeles för mycket onyttigt ..
7. Jag trivs inte med hur jag ser ut just nu ..
8. Min familj är bland det bästa jag har ..
9. Jag är oftast glad ..
10. Jag är kär i kärleken ..
11. Jag tror att man kan vara bra vän med sina ex.
12. Jag älskar att fylla år =)


Jag orkar inte utmana någon eftersom de flesta säkert redan är utmanade ..
Men om ni inte är det så utmanar jag er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0