Ensamhet ..

Nu sitter jag här i min ensamhet och tycker synd om mig själv ! Nej då , så illa är det inte .. Hmm , funderar på om jag ska fotsätta skriva på denna hemska uppsats eller om jag ska kolla på gilmore girls , lutar åt det sistnämnda ! Har man tur orkar man göra båda =) Men sån tur har jag nog inte !
Idag har jag inte ens gått ur pyjamasen , det har varit en sån där mys dag ! Och de gillar jag starkt !
Tråkigt har jag också , F är till Byn och är full som en kastrull , ringde han nyss .. Han fatta ju inte vad jag sa , men men det spörs väl om han kommer hit sen eller vart han tar vägen .. Det är väl knappt så han vet själv vart han är !

Nej , nog om mig .. Vad har ni gjort i dag ?

Natti Natti ..

Kommentarer
Postat av: M

Tack du, de ska ja göra :D

2008-02-03 @ 17:06:41
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0