Today and tomorrow !

Dagen i dag började med att jag vaknade i F:s underbara säng , jag var så trött så jag fick släpa mig ner till duschen och inte ens efter det kände jag mig vaken ! Sen åkte jag till Asplund , jag måste säga att jag trivs jättebra på praktiken =) Sen kom pappi och hämtade mig , jag fick köttfärsgratäng och efter det så skrev jag uppsats ett tag , sen sov jag typ 20 minuter innan jag hämtade mammi och vi väntade på att M skulle komma, för vi var och simmade ! Nu ligger jag här mätt och belåten efter att mamma har gjort en sån där pizza i ugnen ..
Nu blev det intresseklubben antecknar , men har ni läst ända hit har ni väl inget roligre för er !

Jaja , GOD NATT !

image36

Kommentarer
Postat av: Josse

Då var det väl henne som jag såg då:D Söt hon var!

2008-02-08 @ 19:24:23
URL: http://mejosse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0