Äpple och vatten ..

Haha , just nu sitter jag i skolan i en datasal och väntar på att lektionen ska börja , den är försenad .. Och jag är hungrig , så som tur var hade jag ett äpple med mig =) Fast jag blir nog inte mätt så länge på det ;) Så därför väntar pappas hemmagjorda mos och bacon ! Jag vet Martina , men man kan faktiskt äta det ! =)
Fast innan det blir mat så ska jag först sluta skolan , sen ska vi in och simma =) Måste ju börja röra på mig som jag tjatar om i varje inlägg .. Haha ..

Men men , nu blir det till att återgå till verkligheten och skolan , jättekul .. Jag verkligen jublar av glädje !

Take care / Madde ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, allt hänger på att du säger rätt.

2008-01-22 @ 21:20:35
URL: http://josefLiin.blogg.se
Postat av: Madelene

Jo, men de har ju två avdelningar. Så de tyckte att jag kunde få va där ändå :). Eftersom det bara är två dagar i veckan också.

2008-01-27 @ 19:29:04
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0