God morgon , middag =)

Japp , i dag sov jag länge för jag är ledig ! Eller ska till skolan vid 14.00 .. Usch jag orka inte somna igår kväll och när jag tillslut somnade drömde jag mardrömmar ! Usch va hemskt de va ..

Och vad ska jag göra i dag då ?
Jo som sagt ska jag till skolan vid 14.00 , efter det ska jag väl hem och äta mat =) Sen ska jag och mammi och träna ikväll =)

Satt och kolla lite på resor igår , och det finns väl flera olika alternativ , vi får väl ta möte någon dag !

Nej , nu ska jag göra mig klar !

Sköt om er / Madde ..

image20

Kommentarer
Postat av: josse

nej, ja åkte ner å spela å då gick de över. xP

2008-01-10 @ 13:03:19
URL: http://josefLiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0