God natt gott folk !

Japp , nu sa F att nu skulle vi gå upp och lägga oss .. Det är väl bara att vara så snäll och stänga av datorn , borsta tänderna och följa med !
Vad gör ni gott folk ute i vinternatten ? Något mysigt ? Ni kan väl skicka en kommentar så får jag veta vad ni sysslar med ..
Helgen ser ut att bli mysig förresten ! Hehe , vi har även kollat studentresor lite mer idag , och Jossi har skickat massa bilder på balklänningar ! Jag vill gå ur nu , ta studenten och sticka iväg med vännerna till ett varmare place =) Jag längtar ! Fast sen kommer väl ångesten , vad ska jag göra nu ? Efter skolan ! Jo om jag tar mig in är det väl planerat att jag ska läsa ännu mera , 3.5 år rättare sagt ! Men men , detta blir ett senare problem ..

Jaja , efter all denna jätteintressanta information ska jag krypa ner i sängen och sussa så gott !

God natt , dröm sött / Madde ..


image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0