God natt !

Nu sitter jag hemma hos F och han tjatar på mig att jag ska bli klar så det får väl bli ett snabbt inlägg !
Hur mår ni då gott folk ? Själv mår jag alldeles utmärkt , har nyss tränat och duschat och nu ska jag snart krypa ner i sängen och sussa så gott .. Det enda negativa är väl att vi börjar skolan tillbaka i morgon och jag kommer vara så trött så jag kommer att försova mig i morgon .. Så om jag inte är där vid 8 så vet ni vart jag är ..

Nej nu blir det sängen , Malin krya på dig !

God natt  / Madde ..
 
image15



Kommentarer
Postat av: josse

men de ee ju bara å flytta chokladerna så dom fyller dom tomma rutorna! ;)

2008-01-08 @ 19:24:11
URL: http://josefLiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0