I skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå ..

Jag ligger här i sängen och funderar på om jag kanske ska ta tag i mitt liv och åka och träna ? Men tror jag väntar tills ikväll när mamma , pappa och syster ska iväg ..
Nytt år och nya förhoppningar , jag har ett enda nyårlöfte det är att jag ska börja träna mer så jag själv mår bättre och ta hand om dem jag verkligen älskar , man vet aldrig när de försvinner ! Okej , det där kanske blev två , men jag sätter ihop dem så det blir bara ett ändå .. För har man bara ett kanske det är lättare att hålla det ? Jag vet inte , har aldrig varit särskilt bra på det där med nyårlöften !

Nej nu ska jag sluta tjata med er .. Tack syster för den nya designen förresten , även om jag inte älskar rosa så blev den bra =) älskar dig <3

Nu ska jag ringa Malin och hoppas på att hon svarar =)

Ta hand om er / Madde ..

Kommentarer
Postat av: Syster

ja men ja kom ju på att ja va kissnödig när ja redan stog i duschen :)

2008-01-05 @ 14:25:44
URL: http://josefLiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0