Kärlek och vänskap

Det känns skönt att ha någon att alltid vända sig till , vad det än är finns personen där .. Det måste inte nödvändigtvis vara den man är kär i , det kan även vara en vän kanske !
Jag värderar mina vänner högt och jag önskar att alla vet att om det skulle hända mina vänner någonting så finns jag alltid där för dem och om det skulle vara så, så skulle jag kunna släppa allt handlöst bara för att kunna hjälpa dem ! Och jag önskar att de värderar mig likadant .. För mig är vänskap något mycket viktigt och jag vill ha kvar mina vänner för resten av livet !

Men detta betyder ju inte att jag inte värderar kärleken högt , för det gör jag .. För på något vis blir det din bäste vän , fast på ett annorluna vis .. Han kanske inte blir den som man sitter och pratar skit med , men han finns alltid där om det skulle vara något , och försöker stötta dig på bästa möjliga sätt !
Jag vet inte om ni tycker så om kärlek, men det gör iaf.. Och jag har världens bästa <3

Nej , nu blev det allvarligt här !
GOD NATT !

image34

Kommentarer
Postat av: M

Fint skrivet sötis

2008-01-21 @ 23:23:08
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0