Länge sen nu ..

Japp , det var ett tag sen det blev uppdaterat här .. Sorry .. Men jag kan ju skylla på att F ryckte ur fel sladd så modemet sluta funka , men sen var min pappa så duktig och fica det igen .. Efter att han ringt och beställt ett nytt :) Haha , så vi får ett nytt till veckan ..
Annars har det hänt ganska mycket sen jag skrev sist .. Det allra viktigaste är väl att vi har beställt studentresa .. Så den 16 juni klockan 06.20 lyfter 14 tjejer från Landvetter för att göra Cypern osäkert en vecka .. Jag längtar !
Under helgen har jag varit och kollat på innebandy .. Och vi var där i tid så vi fick sittplatser med ryggstöd =) Hagfors vann tillslut men det vet väl alla redan ..
Igår var jag ute och tittade på kulturnatta .. Och alla var så duktiga ! =) Jag vill också kunna sjunga !

Nej nu ska F ha datorn så jag får väl slita mig !

Ta hand om er / Madde ..

Kommentarer
Postat av: Helena

Jo, det är ju klart.. Men åkte jag buss imorse då??
Nej, lett blir jag på mig själv!

2008-01-28 @ 13:32:22
URL: http://backmanhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0