Läxor ..

Japp , har gjort klart alla praktik uppgifter jag hade efter mig idag =) Jag tycker själv att jag är jätteduktig .. Hehe .. Så nu ska jag bara lämna in allt till Eva-lena i morgon .. Men jag måste väl göra alla de där igen snart ! Hmm , inte så kul , men men ..
Pratade med Martina förut .. Hmm , ska nog söka sommarjobb snart också , vi måste bara bestämma när vi ska åka först ? 16 eller 20 ? Det är ju lättare att åka den 16 om man ska jobba ! Jaja , vi får ta möte och bestämma allt så vi kan boka sen ..
Annars har jag inte gjort så mycket i dag , var till styrkan en sväng förut ! Det kändes ju kan jag säga , måste seriöst ta tag i mitt liv och börja träna .. Simma i morgon tror jag iaf =) Hehe , kanske en bra början ..

Jaja , nu ska jag gå innan ni dör av tråkighet ..

Ta hand om er / Madde ..

Kommentarer
Postat av: josse

vsg ;)

2008-01-20 @ 20:29:29
URL: http://josefLiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0