Sjukling ..

Nu ligger jag här i sängen och tycker jättesynd om mig själv , för jag är sjuk ! Men det börjar kännas bättre än det gjorde i morse iaf ! Hmm , men jag missar ju massa i skolan i dag.. Och det känns inte kul + att jag missar krismötet om balen .. Men om jag var där skulle jag rösta på torsdag i uddeholm iaf ! =) För jag vill inte vara i stadshuset, plus att det blir massa extra som vi studenter måste göra då ! Om man är i Uddholm är ju allt fixat ..
Men Malin skulle ringa efter skolan och berätta om dagen , och mötet ..  Jag väntar med spänning ..
Hmm , jag väntar på att pappi ska komma hem och laga bacon gratäng också =) Mumma !

Vad ska ni göra i dag ?

Take care / Madde ..

Kommentarer
Postat av: josse

du e inte sjuk, du e lat.

2008-01-29 @ 15:34:00
URL: http://josefLiin.blogg.se
Postat av: Madelene

Det blev torsdag i uddeholm :). Fast det vet du nog redan nu ;).
Och du missade inte alls så mkt i skolan, vi gjorde inte så mkt på nån lektion idag. Haha.

2008-01-29 @ 17:25:27
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0