Sommarjobb ..

Så , nu har jag fixat och sökt på två ställen , hoppas jag får komma till något av dem iaf ! =)
Just nu ligger jag i sängen och tittar på Gilmore Girls =) I love it .. Fast egentligen skulle jag ju börja med min uppsats men tyvärr tog orken slut redan när jag klev upp i morse .. Men men , får se om den dyker upp när jag fått lite mat i magen =) I dag bjuder pappi på ost och skinkpaj =) Och jag är jättehungrig !
Senare ska jag och träna , hoppas orken dyker upp ..
 
Vad ska ni göra i dag ?

Take care / Madde ..

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja, jag gjorde det :).
Får de hur det går, haha. Nej, men det är gött att jag har praktikplats nu iaf. Så jag inte hamnar allt för långt efter er med timmarna :P.
Vart har du sökt sommarjobb förresten? :).

2008-01-28 @ 16:56:59
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0