Ta mig till ett varmare land !

Hmm , ligger här i sängen och skriver med Frida =) Hon hoppas på att jag inte ska ta mig in i Karlstad när jag söker så jag kommer till henne i Örebro =) Hmm , problem är ju bara att jag måste ta mig in där då ! Hmm , känns som jag kommer ha mycket ångest innan jag får reda på det där till sommaren .. Hmm , man har ju inte ens fått börja söka än så .. Men det är inte dåligt att jag vet vad jag vill läsa ..

Förövrigt är jag mätt och trött .. Men sömn kan jag ju glömma för tillfället ! Jag ska och träna snart och det har jag ingen större lust med men jag får väl släpa mig dit ändå , det känns bra efteråt =)

Vad gör ni ikväll då ? Något kul ?

Nej , nu får jag klä mig !

Ta hand om er / Madde ..

image21
Ser det inte skönt ut ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, tack för din kommentar gumman. Det värmer ska du veta

2008-01-10 @ 20:10:10
Postat av: Sara

Jag finns alltid här för dig också. hoppas du vet det! Puss Puss

2008-01-10 @ 20:11:20
Postat av: Josefine

Studentresan, here we come :)

2008-01-10 @ 21:09:03
URL: http://josefinestrand.blogg.se
Postat av: josse

jaa, med det ja. men allt annat då? ;) skriv nytt inlägg din tråkmåns.

2008-01-12 @ 20:58:57
URL: http://josefLiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0