Åter igen på jobbet !

Och i dag känns det som det är onsdag .. Det är väl bara för att vi började jobba i söndags som jag ligger en dag före =) Jag väntar på att Jossi ska komma , det kanske hon har gjort .. Hon kanske sitter i matsalen , får gå och kika snart =)
Jag har ju glömt att skriva att i dag är det ingen vanlig dag , nej för det är min namnsdag ;) Det är ju faktiskt Madelene i dag , fast de stavar ju fel , de stavar Madeleine ! Så syster tyckte att egentligen hade ju inte jag namnsdag i dag ! Men hon ska ju inte ens uttala sig , för hennes namn finns inte med ! Josefina finns med men inte Josefin ! Haha ..
I morgon blir det en liten tripp till Karlstad , F fråga om jag vill följa med .. Och bara för det så ska jag tvinga han att gå i några klädaffärer , för jag måste ju ha något att sätta på mig till helgen =) Ååå , vad jag längtar tills helgen !'
Nej , nu kom Jossi så nu bilr det väl lite arbete ;) Eller inte ..

Kommentarer
Postat av: Madelene

Grattis på namnsdagen ;D

2008-07-22 @ 23:12:07
URL: http://madelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0