Återigen en dag på jobbet !

Och jag tycker att det är jättefuskit att en del får ligga hemma och sova nu ! Men Jossi hon är inte sen med att sova på jobbet hon ;) Inte lätt när man är trött och det inte finns så mycket att göra .. 
Och jag spyr på att leta lägenheter , för det finns inga ! Hoppas jag kan få en iaf , för jag vill inte dela med någon som jag aldrig sett förut .. Som kanske inte diskar och snor min mat ! Usch , nej jag vill ha egen lägenhet .. Tänk om det bara kunde ringa i min telefon och fråga om jag vill ha en lägenhet !
I dag såg det inte ut att vara lika fint väder som det var igår , kanske skulle fråga mamma och pappa om vi skulle åka till Karlstad i dag istället .. Får se senare vad det blir , det återstår att se =) 
Nej , nu ska jag väcka Jossi och se om det finns något att göra ! =)
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Jossi

Gott det ;) Men nu är jag ju vaken

2008-07-30 @ 10:48:17
URL: http://josefinestrand.blogg.se/
Postat av: Josse

Japp, det har jag :P Då har man ingen att skylla ifrån sig på vett om det skulle bli fel, hahah ^^,

2008-08-02 @ 20:31:07
URL: http://mejosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0