Ge oss något att göra !

Mmm , nu sitter jag och Jossi här igen .. Och som vanligt har vi inget att göra .. Men det är som det är det .. Vi får väl hoppa hage eller något , det är vi ju bra på !
Dagen i dag har jag varit i Karlstad med och det kändes helt okej faktiskt ! Vi är nog bättre som vänner ändå =)
Gjorde mig självklart några rea fynd ;) Man kan ju inte åka till Karlstad utan att köpa något på rea =)
Och jag ser fram emot helgen , jättemycket ! Hoppas det blir super kul =)
Pratade med Malla förut också , du ska se att allt löser sig för dig =) Och jag finns alltid här vännen !
Förresten är min släkt ganska rolig den ! För jag har allt utom en lägenhet tror jag .. Elvisp och mikro och städgrejer till och med en smörgåsgrill .. Men det är ju bra ! Jag ska ju bara få ett ställe att ställa allt på också =)
Ha en bra natt !

Kommentarer
Postat av: M

Haha, samma här :D Har våffeljärn också ja ;) Och salladsbestick :D

2008-07-23 @ 23:20:55
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0