Härligt väder !

Japp , just nu sitter jag ute på altanen med datorn och mår hur gott som helst .. Har nyss ätit mat , fick stuvade makaroner och stekt falukorv .. Och det var jätte gott ! Jag förstår att ni egentligen är jätte intresserade av vad jag har ätit !
Jag var tvungen att skratta lite åt mina föräldrar förut , för när jag kom ner när jag hade vaknat stod det en ny tv i vardagsrummet ! Jag måste ha sett lite förvånad ut för de tittade på mig också sa de , Ja nu har du en tv när du ska fytta iaf ! Och mitt svar blev : Ja jag har ju ingen lägenhet men jag har ju iaf en tv ;) De är att lite roliga ..
Jag är lite nyfiken på vår granne för jag undrar vad han behöver en sån stor altan till , utan tak ! Det ser mer ut som en dansbana .. Så syster föreslog att vi skulle fråga om vi fick ha fest där ! ;)

På tal om fest så tror jag Dennis blev lite trött efter malung , vad tror ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0