Hej hej !

Jag och Jossi är åter igen på jobbet ! Och vi har ju så där fruktansvärt mycket att göra ! Eller inte .. Finns typ inget att göra så därför vill jag bra gärna hem och sova !
Lägenhets letandet fortsätter för det verkar ju helt omöjligt ! Men men , får väl hoppas att jag får mig någon lägenhet iaf ! =) För det måste jag ju ha ..
Till helgen tror jag att det får bli sunne och fryksdalsdansen .. Väntar på att Schnottis ska ringa ska jag höra med henne =) Men hon kolla på film så hon skulle ringa när den är klar , men hon kanske har somnat ! Det vet man aldrig =)
Malla skicka sms till mig igår också , och då kom jag på jag också att det är inte alltid så roligt att bli vuxen och behöva flytta ifrån sina bästa vänner .. Men vi kom iaf fram till att de man vill ha kontakt med de har man kontakt med ändå =)
Nej nu får jag gå och leta upp Jossi så hon inte jobbar ihjäl sig här ute ! Ska ge som förslag att vi trycker 11 och går hem ! (smittbärare ) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0