Helt förstörd !

Japp , jag blir helt förstörd av att jobba natt ! Särskilt när det inte finns något att göra , jag tror att jag och jossi hade kanske 10 pallar på hela natten ! Usch säger ..
Känns som jag skulle kunna sova hela dagen i dag =) Ikväll gör vi sista nattskiftet för den här veckan , sen är det helg =)
Måste ju höra med S och C om dom har planerat något än , men det har dom väl säkert inte ;) Blir nog i sista minuten ! Haha .. Men det är väl oftast då man har som roligast ..
Och det här med lähenhet blir jag totalt knäckt på ! Det finns ju inga , inga som jag kan få iaf ! Så nu tycker jag att de där gubbarna ska sluta sin semester så jag kan få ringa dit och höra om dom har någon lägenhet till mig !
Nej , nu ska jag roa mig med något annat ett tag .. Känns som jag somnar snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0