Jobb , jobb och massa jobb !

Nej där överdrev jag kanske ;) För jag lyckas alltid att ha turen och få de luistorna där allt finns , peppar peppar ta i trä ! Jossi däremot brukar gå hela skiftet och svära över alla bitar som fattas .. Och igår åkte vi järnverket runt för att leta efter allt men det kom inte fram ändå ! Och nu sliter hon med ett italien lass, tycker nästan så synd om henne så jag borde gå ut och hjälpa henne !
Jag längtar tills i morgon ! =) Ååå , äntligen får jag se Lasse live igen blir ju tredje gången och tredje året i rad =)
Hmm , tackade ja till platsen i Örebro i dag också .. Så nu är det klart ! Jag ska flytta ... Jag har nog inte riktigt fattat det själv än ! Men men , någon lägenhet verkar det inte finnas över till mig heller ! Men men , det får lösa sig på något sätt !
Nej , nu blir det mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0