Gårdagen !

Hade jättekul igår, tack alla ni som gjorde min kväll till en rolig kväll =) Först började vi med att laga mat och göra oss i ordning hemma hos Jossi .. Sen åkte vi till Elin som fyllde 19 år =) Där blev det singstar, dans och massa skvaller .. Tack för att jag fick komma .. Efter det skulle de andra till Milano så Malin ringde Rickard som var så snäll och kom och hämtade oss, och han skjutsade mig till Uddholm .. Där kom jag in hos Victor och fem pojkar satt i soffan och tittade på varandra , men vi lyckades att liva upp det också =) Som ett avslut på kvällen kom Martina , och hon sov även hos mig i natt , eller Fredrik ..

Jaja , det var min kväll ! Nu ska jag göra mig i ordning för pappi kommer snart , jag ska och fira farmor som fyller år i dag =) GRATTIS FARMOR !

Bilder kommer senare =)

Kommentarer
Postat av: josse

japp, det ska jag :D

2008-03-09 @ 14:10:56
URL: http://josefLiin.blogg.se
Postat av: Sofia

nja, tomas ska men ja ska hjälpa till! schusst va? =)

2008-03-09 @ 15:21:22
URL: http://Sophialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0