Uppsatsen klar !

Japp , nu har jag suttit med den där förbannade uppsatsen hela kvällen , och är fortfarande inte nöjd med den men det skiter jag i .. Mamma ska få läsa den i morgon , sen skickar jag iväg den .. Jag orkar inte mer ..
Nu ska jag gå in och duscha för det har jag inte hunnit göra än !
Usch , kände att jag blev på dåligt humör när jag var tvungen att ägna hela min kväll åt detta !
Martina hon har åkt till Thailand nu hon , fuskis .. Eller de har nog inte lyft riktigt än .. =)

Nej , GOD NATT !

Kommentarer
Postat av: Madelene

men gud, är du bra du?! haha.
jag blev lett på uppsatsen jag. hittar ju inte det jag vill skriva! tss.

2008-03-18 @ 22:22:19
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0