Huvudvärk !

Mmm , mitt huvud gillar inte mig i dag ..
Ska snart tvätta igen =P
Haha , har hur mycket tvätt som helst !
Säg till om ni vill låna lite och tvätta åt mig ;)
I dag var jag i skolan från 9-15 !
Det var lite segt på slutet men det var två intressanta föreläsningar så det gjorde att dagen gick lite snabbare iaf =P
I morgon har vi seminarie först och sen ska vi ner till stan och göra vår intevju =)
Efter det ska vi äta mat med gruppen , det kan nog bli ganska roligt =)
Sen på lördag kommer ju som sagt mamma, mormor och lillasyster !
Det är efterlängtat =)
Nej , nu ska jag göra nått nyttigt , kanske ;)

Kommentarer
Postat av: josse

jag var i skolan 8 - 16 ja. Sug på den du ;)

2008-11-27 @ 18:01:15
URL: http://josefliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0