Slappis Madde !

Mmm , i dag har jag inte gjort ett dugg !
Har bara legat och kollat på film =) Men man måste få ha såna dagar också !
Nu funderar jag på att kolla klart på programmet jag ser på och sen hoppa in i duschen !
Göra mig redo och sen höra med Frida om jag kanske kan komma upp till henne ..
För jag dör nog av trisstess snart ..
Och jag har inte läst det jag borde idag heller .. Men men , får ta det till morgonen =)
Förresten kommer mamma , mormor och syster nästa lördag och stannar tills söndag =)
Får se om jag kan åka hem något mera innan jul ..
Det ser inte så ljust ut just nu .. Men men, det spörs..

Nej , nu börjar det igen =)
Ha en kul kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0