Söndag !

Ja ni gott folk , här var det ett tag sen man skrev ..
Men i helgen har faktiskt som sagt mamma, mormor och lillasyster varit här och hälsat på =)
Och det har varit hur trevligt som helst !
Det är nu man längtar hem som mest ..
När de nyss har varit här och åka hem UTAN mig !
Det känns lika tråkigt varenda gång ..
Men hoppas jag kan åka hem till lucia iaf ! För det vill jag verkligen =)
Kvällen har faktiskt varit riktigt trevlig , har varit till Hanna i min klass på glöggkväll =)
Det var super kul , fast jag dricker ju inte glögg ;)
Men jag hade trevligt ändå =)
Nej , nu får det nog bli lite tv så jag orkar somna sen ..
Är faktiskt redan lite trött (ni antecknar va?) ..
Nej , men GOD NATT då =)

Kommentarer
Postat av: Cherin

haha. ja, dä har en tendens å komma med en massa knäppa saker i bloggen å dä kan va allt mellan himmel åjord, men man måste ju dela lite med gruppen, eller hur? Snart kommer du hemmin vän :) hoppas du har det bra bort i brôt! :P <3

2008-12-01 @ 12:46:43
URL: http://cherincherin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0