Dagen i dag ..

Ja ni .. I dag tog jag en rejäl sov morgon ..
 Började ju inte förrän 12 , så jag gick upp kvart i 11 =)
Mycket gott att sova !
Var i skolan tills 16 och sen hem och slänga i sig maten som jag glömde äta i skolan ..
Fisk och ris =)
 Efter det blev det en långpromenad med Frida .. Vi gick i drygt en timme , mycket skönt !
Och det var nog det som gjorde att jag orkade ta i tu med berget av disk som skrek diska mig snälla !
Så nu är det faktiskt hyfsat städat här och diskat och jag är mätt ..
Eller lite sugen på något gott ..
Får nog bli en morrot , för det är ju faktiskt gott =)
Nej , nu blir det efterlyst eller Greys .. Har inte bestämt mig än =P

Kommentarer
Postat av: josse

MEN HALLÅ!? grey´s eller efterlyst? är det ens en fråga?!

2008-10-23 @ 13:05:02
URL: http://josefliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0