Hemtenta ....

Mmm , hemtentan suger ! Eller jag suger på att ha disiplin nog att göra den ..
Men har iaf gjort lite mer än halva .. Tänkte sätta mig en stund nu och försöka få ner lite mer på pappret !
I kväll blev det hockey med Jolin och Martina och Anna och Elina =)
Det blev 4-4 =P
Vi konstaterade även att vi var festsugna , så jag ser fram emot helgen .. Tror det kommer att bli kul =)
Nej , nu ska jag hämta mig en bit kladdkaka som kusse har bakat och sen ska jag försöka ta tag i hemtentan ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har utmanat dig i min blogg!

2008-10-29 @ 22:29:48
Postat av: Jossi

Kommentaren var från mig :)

2008-10-29 @ 22:30:16
Postat av: M

Tack för idag, hörs imorron. OCH SNART ÄR DET LÖRDAG OCH FEEEEST :D

2008-10-29 @ 23:33:11
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: josse

mhä :O jag var också med å baka!

2008-10-30 @ 11:34:58
URL: http://josefliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0