I'm home !

Japp , nu har jag anlänt hem till Hagfors igen =)
Åkte med Hanna till Filipstad , eller jag körde Hannas bil till Filipstad  =)
Sen hämtade mig hela familjen där , så nu sitter jag hemma i soffan och myser ..
I morgon vid halv 9 blir det till att bege sig till Filipstad igen eftersom vi ska göra en intervju då !
Och i morgon kväll blir det innebandy med Jossi och jag antar att alla andra gullungar också är där =)
Och på lördag blir det bio och fest , och det ser jag fram emot .. Har saknat er mina sötfisar ;)
Nej , nu blir det något att äta och mina gröna pencilin tabeletter ! =P


Kommentarer
Postat av: Sofie

fin bild madde :)

2008-10-09 @ 21:52:21
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0