Mätt så jag sprängs!

Mmm , just nu är jag så proppmätt så jag tror inte jag kan röra mig på flera timmar .. Inte bra att äta så man blir så mätt ! Men men , jag har ju faktiskt gjort mig till och gjort pannbiff , ris och sås .. Och det blev faktiskt gott så jag var ju tvungen att äta ordentligt =)
Hmm , i dag har jag inte gjort alls mycket .. Tyckt synd om mig själv för att jag börjar bli sjuk ..
 
Men jag tror faktiskt att det får bli en joggingrunda sen ,, När mättanden har lagt sig ..
För skulle jag gå ut nu , skulle jag rulla fram kan jag lova er !
Nej , nu blir det till att diska och läsa lite ..

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack vännen! Ja finns också här, alltid.

2008-10-05 @ 18:23:29
URL: http://gloory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0